lunes, 18 de febrero de 2008

EL JUTGE DE MENORS EMILIIO CALATAYUD

Emilio Calatayud Pérez és un planer Jutge de Menors de Granada. Aquest pare de família ens dóna una lliçó magistral sobre el que suposa tindre fills; afegint a la seua argumentació que en aquesta societat estem donant molts drets als xiquets i açò ens està fent "perdre el nord"… A la fi de la segona part de la seua tertúlia ens diu que podem fer moltes coses en fet d'educació i que no fa falta esperar els informes, estadístiques i tantes històries… ja que mentre que es fan es perd molt de temps i a més no es posen d'acord ni els que estan mesurant…
A la fi un toc literari resumeix un poquet la filosofia que aquest jutge té en matèria d'educació dient que pel que fa als menors tots estem implicats:
"En principi es van portar els negres però a mi no em va importar perquè jo no ho era.
Després van detindre els cures però jo no sóc religiós, tampoc em va importar…
Més tard van capturar uns comunistes, però com jo no sóc comunista, tampoc em va importar
Ara em porten a mi però ja es tard…"
NO DEIXEU DE VORE AQUEST VÍDEO!!

No hay comentarios: